.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ملت ایران در 22 خرداد حماسه آفرین خواهند شد

استاندار مازندران ببرگزاری انتخابات را از برکات شکوهمند انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ملت ایران در 22 خرداد حماسه آفرین خواهند شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ا مهر ، سید محمد کریمی در جمع اعضای ستاد انتخابات مازندران افزود: انتخابات باعث فراهم شدن زمینه حاکمیت مردم بر سرنوشت و تطبیق خواست آنها با معیارهای اسلامی پس از قرنها سلطه استبداد شده است.

کریمی با بیان اینکه 22 خرداد روز حضور مجدد مردم، صحنه ای برای اثبات بزرگواری و عظمت ملت ایران است اظهار داشت: شرکت مردم در انتخابات و حضور آنان در پای صندوق های رای انجام تکلیف اجتماعی به عنوان یک امر واجب است و رای دادن در روز جمعه در شرایط کنونی یکی از مظاهر عمده نمایش تثبیت مجدد و استمار نظام و نه گفتن عملی به دشمنان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار مازندران حضور گسترده مردم در انتخابات را نقطه قوتی برای نظام قلمداد کرد و گفت: هر چه انتخابات پرشورتر و آزادتر باشد نقش مردم پررنگ تر بوده و به آرمان های انقلاب اسلامی که توسط امام راحل بنیان گذارده شده نزدیک تر خواهیم شد.

کریمی اظهار امیدواری کرد: مردم شریف مازندران با حضور در پای صندوق های رای با شکوه و شورآفرین این وظیفه مهم و سنگین را به خوبی انجام دهند و همچون گذشته در این امتحان سربلند و پیروز شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.